Lad Rykkerportalen hente forfaldne fakturaer fra Xena:
Du kan integrere rykkerportalen med EG A/S' løsninger Xena & EG One til automatisk eller manuelt at hente faktura informationer på udløbne fakturaer. Du bestemmer selv om systemet skal holde øje med fakturaer der udløber, eller om du selv vil sende sagerne til os.
Den automatiske proces kort fortalt: Der hentes fakturaer op til én gang om dagen i Xena via deres API. De ubetalte fakturaer, der er udløbet siden sidste hentning, bliver gemt i Rykkerportalens database, og en e-mail med information om den hentede faktura, bliver sendt til dig. I e-mailen kan du klikke på et link for enten at aktivere eller deaktivere rykkerproceduren i Rykkerportalen. Hvis du intet foretager dig, vil rykkerproceduren automatisk starte efter nogle dage.
Da der er stor forskel på, hvordan virksomheder arbejder, herunder hvor tit man bogfører, har vi lavet processen mere fleksibel, så det er muligt at tilpasse den til den enkelte virksomheds behov. På den måde kan vi undgå at sætte processen i gang unødigt. Klik her for at læse flere detaljer omkring processen.
Den manuelle proces kort fortalt: Hvis du inde på din profil på Rykkerportalen har sat flueben i Automatisk hentning pauset vil du have en side, der hedder "Fakturaer i Xena", hvor du kan se alle de forfaldne fakturaer som opfylder kravene for den automatiske hentning. Hvis kravet allerede er hentet kan du se status på Rykkerportalen. Hvis det ikke er hentet har du mulighed for at lægge det ind på Rykkerportalen med et enkelt klik.
For at få rykkerportalen integreret med Xena, skal du, gå til din profil side og vælge Xena som dit økonomi system. Så skal du klikke på "Giv adgang til Xena" hvorefter du bliver ledt vidre til Xena og skal logge ind for at give Rykkerportalen adgang. Nu er Rykkerportalen klar til at hente udløbne fakturaer, så du "kun" behøver koncentrere dig om at udføre dit arbejde, fakturere kunderne, og bogføre indbetalinger. Vi tager os af de mere besværlige inddrivelser.
BEMÆRK: Rykkerportalen tjekker dagligt med dit økonomisystem, om der sker ændringer af fakturastatus. Det betyder at vi registrerer betalinger og derved ikke rykker for indbetalte beløb. Du bestemmer om vi, i tilfælde af at kunden har betalt til dig, skal fortsætte inddrivningen af gebyrer hos kunden, eller om du vil dække vores omkostninger ved den udførte proces.
Den automatiske proces kort fortalt: Der hentes fakturaer op til én gang om dagen i Xena via deres API. De ubetalte fakturaer, der er udløbet siden sidste hentning, bliver gemt i Rykkerportalens database, og en e-mail med information om den hentede faktura, bliver sendt til dig. I e-mailen kan du klikke på et link for enten at aktivere eller deaktivere rykkerproceduren i Rykkerportalen. Hvis du intet foretager dig, vil rykkerproceduren automatisk starte efter nogle dage.
Da der er stor forskel på, hvordan virksomheder arbejder, herunder hvor tit man bogfører, har vi lavet processen mere fleksibel, så det er muligt at tilpasse den til den enkelte virksomheds behov. På den måde kan vi undgå at sætte processen i gang unødigt. Klik her for at læse flere detaljer omkring processen.
Den manuelle proces kort fortalt: Hvis du inde på din profil på Rykkerportalen har sat flueben i Automatisk hentning pauset vil du have en side, der hedder "Fakturaer i Xena", hvor du kan se alle de forfaldne fakturaer som opfylder kravene for den automatiske hentning. Hvis kravet allerede er hentet kan du se status på Rykkerportalen. Hvis det ikke er hentet har du mulighed for at lægge det ind på Rykkerportalen med et enkelt klik.
For at få rykkerportalen integreret med Xena, skal du, gå til din profil side og vælge Xena som dit økonomi system. Så skal du klikke på "Giv adgang til Xena" hvorefter du bliver ledt vidre til Xena og skal logge ind for at give Rykkerportalen adgang. Nu er Rykkerportalen klar til at hente udløbne fakturaer, så du "kun" behøver koncentrere dig om at udføre dit arbejde, fakturere kunderne, og bogføre indbetalinger. Vi tager os af de mere besværlige inddrivelser.
BEMÆRK: Rykkerportalen tjekker dagligt med dit økonomisystem, om der sker ændringer af fakturastatus. Det betyder at vi registrerer betalinger og derved ikke rykker for indbetalte beløb. Du bestemmer om vi, i tilfælde af at kunden har betalt til dig, skal fortsætte inddrivningen af gebyrer hos kunden, eller om du vil dække vores omkostninger ved den udførte proces.