Lad Rykkerportalen hente forfaldne fakturaer fra Ordrestyring:
Du kan integrere rykkerportalen med Ordrestyring til automatisk at hente faktura informationer på udløbne fakturaer.
Den korte forklaring: Der hentes fakturaer én gang om dagen fra Ordrestyring via deres API. De ubetalte fakturaer, der er udløbet siden sidste hentning, bliver gemt i Rykkerportalens database, og en e-mail med information om den hentede faktura, bliver sendt til dig. I e-mailen kan du klikke på et link for enten at aktivere eller deaktivere rykkerproceduren hos Rykkerportalen. Hvis du intet foretager dig, vil rykkerproceduren automatisk starte efter et par dage.
Da der er stor forskel på, hvordan virksomheder arbejder, herunder hvor tit man bogfører, har vi lavet processen mere fleksibel, så det er muligt at tilpasse den til den enkelte virksomheds behov. Klik her for at læse flere detaljer omkring processen.
For at få Rykkerportalen til automatisk at hente udløbne fakturaer fra Ordrestyring, skal du have en API-nøgle fra Ordrestyring. Det får du ved at kontakte deres support, enten ved at starte en chat i nederste venstre hjørne når du er logget ind, eller ved at skrive til dem på support@ordrestyring.dk. Du vil herefter modtage en mail fra Ordrestyring, med den API nøgle, du skal bruge på Rykkerportalen.
Den modtagne API nøgle skal nu kopieres og lægges ind på din profil hos Rykkerportalen: Login hos Rykkerportalen
Har du flere virksomheder, skal du have et login på Rykkerportalen for hver virksomhed, du ønsker vi skal håndtere.
BEMÆRK: Rykkerportalen tjekker dagligt med dit økonomisystem, om der sker ændringer af fakturastatus. Det betyder at vi registrerer betalinger og derved ikke rykker for indbetalte beløb. Du bestemmer om vi, i tilfælde af at kunden har betalt til dig, skal fortsætte inddrivningen af gebyrer hos kunden, eller om du vil dække vores omkostninger ved den udførte proces.
Den korte forklaring: Der hentes fakturaer én gang om dagen fra Ordrestyring via deres API. De ubetalte fakturaer, der er udløbet siden sidste hentning, bliver gemt i Rykkerportalens database, og en e-mail med information om den hentede faktura, bliver sendt til dig. I e-mailen kan du klikke på et link for enten at aktivere eller deaktivere rykkerproceduren hos Rykkerportalen. Hvis du intet foretager dig, vil rykkerproceduren automatisk starte efter et par dage.
Da der er stor forskel på, hvordan virksomheder arbejder, herunder hvor tit man bogfører, har vi lavet processen mere fleksibel, så det er muligt at tilpasse den til den enkelte virksomheds behov. Klik her for at læse flere detaljer omkring processen.
For at få Rykkerportalen til automatisk at hente udløbne fakturaer fra Ordrestyring, skal du have en API-nøgle fra Ordrestyring. Det får du ved at kontakte deres support, enten ved at starte en chat i nederste venstre hjørne når du er logget ind, eller ved at skrive til dem på support@ordrestyring.dk. Du vil herefter modtage en mail fra Ordrestyring, med den API nøgle, du skal bruge på Rykkerportalen.
Den modtagne API nøgle skal nu kopieres og lægges ind på din profil hos Rykkerportalen: Login hos Rykkerportalen
- Gå ind på din profil side (klik på "Profil" knappen i øverste højre hjørne)
- Her skal du finde feltet "API nøgle fra Ordrestyring", og klikke på feltet til højre med teksten "tom"
- I feltet indsætter du API nøglen du har modtaget fra Ordrestyring.
- Klik på den blå knap med flueben og se at API nøglen er gemt.
Har du flere virksomheder, skal du have et login på Rykkerportalen for hver virksomhed, du ønsker vi skal håndtere.
BEMÆRK: Rykkerportalen tjekker dagligt med dit økonomisystem, om der sker ændringer af fakturastatus. Det betyder at vi registrerer betalinger og derved ikke rykker for indbetalte beløb. Du bestemmer om vi, i tilfælde af at kunden har betalt til dig, skal fortsætte inddrivningen af gebyrer hos kunden, eller om du vil dække vores omkostninger ved den udførte proces.